ICT voor School koppelt met Basispoort

Lamp Kennisbank
ICT voor School koppelt met Basispoort

Een langverwachte wens van onze gebruikers is beschikbaar: de koppeling met Basispoort! Deze koppeling zal zowel het gebruiksgemak voor leerkrachten en leerlingen vergroten én veel tijdwinst opleveren. De koppeling met Basispoort realiseren we met een nieuw product genaamd Onlineklas. Een kindvriendelijke portaal voor digitale lesstoffen. ​

Koppeling met Basispoort, Office 365 en Google Chromebooks

Scholen kiezen er steeds vaker voor om leerlingen te laten werken met Office 365 of op Google Chromebooks. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden om digitale middelen aan leerlingen te koppelen.

Nadat een leerkracht of leerling via Office 365 op een apparaat is ingelogd, kan hij of zij met één klik verder naar Onlineklas (Basispoort) zonder opnieuw in te loggen. Hierdoor kunnen leerkrachten en leerlingen zeer snel toegang krijgen tot Rekentuin, Taalzee, Words&Birds en alle andere digitale lesstof. Deze koppeling is door ICT voor School ook met Google Chromebooks te realiseren.

Kindvriendelijke login

Uiteraard denken we ook aan de kleintjes. De onderbouw kan namelijk gemakkelijk inloggen met plaatjes zoals ze gewend zijn van Basispoort.

Start de koppeling voor uw school

Staat u ook te popelen om deze nieuwe koppeling voor uw school te gebruiken? Hij is nu beschikbaar! We vertellen u graag wat de mogelijkheden zijn. Heeft u interesse? We geven graag een demonstratie. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 013 504 1888 of per e-mail: info@ictvoorschool.nl .