ActiveFloor Modellen

Maak kennis met de Modellen

De ActiveFloor is het leukste digitale leermiddel voor het onderwijs en kinderopvang! Over de hele wereld leren kinderen interactief, spelend en bewegend met het unieke onderwijsconcept van de ActiveFloor. Met ruim 40 speelbare activiteiten en een databank van meer dan 12.000 educatieve games biedt de ActiveFloor voor ieder vakgebied, voor ieder leerdoel een passende spel. Zet de ActiveFloor tijdens de lessen in als actieve werkvorm, en daag je kinderen uit om in beweging te komen!

Bekijk onze modellen

ActiveFloor One

ONE

De ActiveFloor ONE is de meest ideale oplossing voor de kleuterklas, de peuterspeelzaal en de kinderdagopvang.

ActiveFloor Pro 3

PRO3

De ActiveFloor PRO3 is de meest ideale oplossing voor het basisonderwijs en de buitenschoolse opvang. Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar.

ActiveFloor MAX3

MAX3

De ActiveFloor MAX3 is het topmodel en de meest ideale oplossing bij voortgezet, middelbaar en hoger onderwijs. Geschikt voor alle leeftijden.

ActiveFloor MobileMax

Mobile Max

Deze uitvoering is verplaatsbaar en in alle ruimtes inzetbaar. Schuif de Mobile Max voor een tafel en maak van deze ActiveFloor binnen een paar seconden een ActiveTable.

ActiveFloor Sportswall

SPORTsWALL

De SPORTsWALL is de ActiveFloor op de muur en méér! Met eigen unieke sportieve games die een prachtige aanvulling geven op de beweegactiviteiten in de gymles.

ActiveFloor Sportswall

SPORTsWALL Laser

De SPORTsWALL Laser is het grotere broertje van de SPORTsWALL. De sterkere projector zorgt voor een grotere projectie met méér kleuren/bereik.
ActiveFloor Sportswall Gym

Sportswall Gym

De SPORTsWALL Gym is de ultieme SPORTsWALL ervaring! De meest overweldigende geluids- en lichtervaring in de gymzaal!

Wie gingen jou al voor?

Marker Scholen