Natuurlijke schrijfervaring

Natuurlijk schrijven

Schrijven voelt natuurlijk, soepel en vloeiend aan, zonder strepen achter te laten. Gebruik je vinger of pen en schrijf zo snel als je kunt.

Energiezuinig en duurzaam

Duurzaam

De digiborden van CTOUCH worden geleverd met een A/A+ energielabel. Energiezuinige touchscreens die je een hoop geld besparen.

Eersteklas JBL speaker

CTouch maakt gebruik van krachtige JBL speakers. Met meerdere audio functionaliteiten en kraakhelder geluid.

Natuurlijke schrijfervaring
Natuurlijk schrijven

Energiezuinig en duurzaam
Duurzaam

Eersteklas JBL speaker

Interactief leren met de CTOUCH digiborden

Breng je lessen tot leven met de CTOUCH digiborden.

De super gebruikersvriendelijke touchscreens zijn speciaal ontworpen voor het onderwijs. Het brengt de kracht van ‘touch’ in elke leeromgeving. Deel eenvoudig jouw documenten op het grote scherm, schrijf de slimste ideeën op het interactieve whiteboard en inspireer iedereen in de ruimte. Met de CTOUCH digiborden streven we naar interactief onderwijs met een leuke twist.

INTERACTIEF LEREN MET DE CTOUCH DIGIBORDEN

Breng je lessen tot leven met de CTOUCH digiborden.

Riva

Het nieuwe model van CTOUCH

Breng je lessen tot leven met de gloednieuwe CTOUCH Riva. Dit super gebruikersvriendelijke touchscreen is speciaal ontworpen voor het onderwijs. Iedereen kan er mee werken! Met één druk op de knop heb je toegang tot alle opties op het scherm. Je kunt gewoon je eigen software (Android, Linux of Windows) gebruiken, zoals je gewend bent. En je kunt heel gemakkelijk andere apparaten aansluiten. De CTOUCH Riva is verkrijgbaar in de beeldschermformaten 55″, 65″, 75″ en 86″.

Riva
Het nieuwe model van CTOUCH

Breng je lessen tot leven met de gloednieuwe CTOUCH Riva. Dit super gebruikersvriendelijke touchscreen is speciaal ontworpen voor het onderwijs. Iedereen kan er mee werken! Met één druk op de knop heb je toegang tot alle opties op het scherm. Je kunt gewoon je eigen software (Android, Linux of Windows) gebruiken, zoals je gewend bent. En je kunt heel gemakkelijk andere apparaten aansluiten. De CTOUCH Riva is verkrijgbaar in de beeldschermformaten 55″, 65″, 75″ en 86″.

Waarom een interactief scherm voor de klas?

Modern onderwijs daagt leerlingen uit actief met de leerstof om te gaan. Touchscreens halen de wereld en de actualiteit op een visueel aantrekkelijke manier de klas in. Dit motiveert zowel leerlingen als leerkrachten effectiever en efficiënter te werken. Ook zijn de touchscreens gemakkelijk in gebruik. Leraren kunnen internetpagina’s oproepen en met filmpjes de lesstof op een aantrekkelijkere manier aanbieden. Daarnaast kunnen zij gemakkelijk switchen tussen de verschillende toepassingen. Zo is het eenvoudiger om voor leerlingen die meer moeite hebben de lessen bij te benen, de stof te verduidelijken.

Waarom een interactief scherm voor de klas?