EDUCATIEVE GAMES VOOR DE ACTIVEFLOOR

EDUCATIEVE GAMES VOOR DE ACTIVEFLOOR
Active Floor Example

EDUCATIEVE GAMES IN HET ONDERWIJS

ActiveFloor heeft een groot aantal leerspellen ontwikkeld die klaar zijn voor gebruik, maar zowel leraren als leerlingen kunnen eenvoudig hun eigen leerinhoud maken, door hun eigen inhoud via onze website te uploaden en zo hun eigen spellen te creëren.

Geeft u les in wiskunde, Engels of wetenschap? U kunt de inhoud en de moeilijkheidsgraad zelf bepalen. Het is ook mogelijk dat de kinderen hun eigen spelletjes maken, en op die manier de opgedane kennis herhalen en overbrengen. Daarnaast zijn er spelletjes waarvan de primaire functie is om de kinderen te vermaken of te stimuleren; deze zijn vooral nuttig als u lichaamsbeweging in het dagelijkse leven wilt brengen.

Onze spelsjablonen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën en hebben verschillende functies.

Active Floor Example

EDUCATIEVE GAMES IN HET ONDERWIJS