VoIP telefonie

Onze VoIP centrale is eenvoudig in te zetten zonder grote veranderingen aan te brengen in uw huidige infrastructuur.

Mobiele telefonie

Als totale mobiele telefonie partner kunnen wij u de meest gunstige zakelijk abonnementen leveren van vooraanstaande providers.

Internet verbindingen

Een snelle en stabiele internetverbinding is een must voor elke school. Wij bieden een passende en professionele internetverbinding.

VoIP telefonie

Mobiele telefonie

Internet verbindingen

VoIP

Bellen via internet

De traditionele telefooncentrale wordt steeds meer verdrongen door een telefooncentrale in de Cloud. Dat is ook niet zo gek. Of je nu gewoon wilt bellen tegen scherpe prijzen of dat je alle uitgebreide mogelijkheden en functionaliteiten wilt gebruiken. Er is heel veel mogelijk binnen een eigen VoIP centrale.

Door te bellen via het internet ben je niet afhankelijk van één fysieke telefoonlijn en kunnen er meerdere telefoongesprekken gelijktijdig uitgevoerd worden. VoIP is in veel gevallen tot wel 40% goedkoper dan traditionele telefonie en kan eenvoudig ingezet worden zonder al te grote veranderingen aan te brengen in de huidige ICT-infrastructuur.

VoIP
Bellen via internet

Ons team van ervaren professionals heeft een passie voor onderwijs en technologie en we werken om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten voldoen aan de behoeften van scholen en onderwijzers. Of u nu op zoek bent naar hardware, software of netwerkoplossingen, wij hebben de expertise en middelen om u te helpen uw doelen te bereiken.

In de kern geloven we dat technologie de kracht heeft om het onderwijs te transformeren, en we zetten ons in om die visie werkelijkheid te laten worden. We onderzoeken voortdurend nieuwe technologieën en strategieën om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd voorop lopen op het gebied van innovatie in het onderwijs.

Onze klantenservice is ongeëvenaard en we zijn trots op ons vermogen om duurzame relaties met onze klanten op te bouwen. We zijn altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden, en we werken nauw samen met onze klanten om op maat gemaakte oplossingen te ontwikkelen die aan hun unieke behoeften voldoen.

Mobiel

Mobiele abonnementen

ICT voor School biedt naast ICT-diensten ook een compleet aanbod aan mobiele abonnementen in combinatie met een toestel. Omdat wij diverse abonnementen en smartphones aan kunnen bieden van verschillende providers kunnen wij het beste onafhankelijk advies geven. Of je nu 1 of meer dan 100 mobiele abonnementen nodig hebt, wij rekenen graag voor uit welke abonnementsvorm het meest gunstigst is.

Mobiel
Mobiele abonnementen

Internetverbindingen

Een stabiele, snelle en vooral veilige internetverbinding is van cruciaal belang. Doordat de cloud sterk in opkomst is, wordt een stabiele verbinding steeds belangrijker. Leerkrachten, docenten en ondersteunend personeel moeten maximaal en zonder zorgen kunnen werken en altijd online kunnen zijn. Of dit nu thuis of op school is, wij bieden de best passende professionele internetverbinding. Of het nu om glasvezel, xDSL, kabel, 4G+ en analoog/ISDN verbindingen gaat voor internet en telefonie. Wij adviseren  graag.

Internetverbindingen

Totaalpakket internet en telefonie

Voor scholen, stichtingen en besturen hebben wij een totaalpakket samengesteld dat interessant is voor zowel kleine en grote schoolorganisaties. Wij bieden internet, een LAN netwerk en vaste/mobiele telefonie met groeimogelijkheden aan. Dit pakket passen we geheel aan op uw organisatie en wensen. Alle diensten zijn maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. Een totaalpakket waar betrouwbaarheid en gemak centraal staan. Met als grote voordeel dat je maar één aanspreekpunt heeft voor alle ICT- en telecomdiensten.

Het totaalpakket bestaat o.a. uit:

Supersnel en betrouwbaar internet
VoIP Telefonie
Mobiele telefonie abonnementen
Professioneel LAN Netwerk voor de zaak

TOTAALPAKKET INTERNET EN TELEFONIE
Het totaalpakket bestaat o.a uit:

Supersnel en betrouwbaar internet
VoIP Telefonie