Maak kennis met de Max3

De Active Floor Max 3 is één van de plafond-gemonteerde oplossingen. Bij deze Active Floor ontvangt u de Active Floor Box met een projector, een computer en een beweging-registrerende camera dat de projectie op de vinylvloer omtovert tot een touchscreen waarop meerdere kinderen tegelijk interactief, spelend en bewegend kunnen leren.

De Active Floor Max 3 heeft een laser projector met een grotere lichtopbrengst vergeleken met de Active Floor Pro 3. Hierdoor kan deze Active Floor nog hoger worden gehangen waardoor de schaduwvorming op de vloer wordt verminderd. Ook kan de Max 3 een groter vloer projecteren en heeft het minder last van (zon)lichtinval. De Max 3 is ook geschikt voor tieners en (jong-)volwassenen. De laserprojector heeft nog een voordeel: een contrast van 3.000.000:1 waarmee de Max 3 de mooiste kleuren op de vloer projecteert.

Product specificaties

Lichtopbrengst Projector: 6.800 ANSI LUMEN

Minimale plafondhoogte: 285 cm
Optimale plafondhoogte vanaf: 300 of 350 cm

Afmetingen Vinylvloer: 400 x 250 cm
Benodigde speelruimte: 600 x 550 cm

De uiteindelijke afmeting van de projectie is afhankelijk van verschillende factoren waaronder: hoogte van de ActiveFloor en het (zon)licht inval op de Vinylvloer.

Geschikt voor

Bekijk onze andere modellen

• Pro 3

ONE

De ActiveFloor ONE is de meest ideale oplossing voor de kleuterklas, de peuterspeelzaal en de kinderdagopvang.

• Pro 3

PRO3

De ActiveFloor PRO3 is de meest ideale oplossing voor het basisonderwijs en de buitenschoolse opvang. Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar.
  • MobilMax

Mobile Max

Deze uitvoering is verplaatsbaar en in alle ruimtes inzetbaar. Schuif de Mobile Max voor een tafel en maak van deze ActiveFloor binnen een paar seconden een ActiveTable.

SPORTsWall

De SPORTsWall is de ActiveFloor op de muur en méér! Met eigen unieke sportieve games die een prachtige aanvulling geven op de beweegactiviteiten in de gymles.

SPORTsWall Laser

De SPORTsWall Laser is het grotere broertje van de SportsWall. De sterkere projector zorgt voor een grotere projectie met méér kleuren, méér contrastbereik.

SPORTsWall Gym

De SPORTsWall Gym is de ultieme SportsWall ervaring! De meest overweldigende geluids- en lichtervaring in de gymzaal!

Wie gingen jou al voor?

Marker Scholen