Maak kennis met de One

De ActiveFloor One is één van de plafond-gemonteerde oplossingen. Bij deze ActiveFloor ontvangt u de Active Floor Box met een projector, een computer en een beweging-registrerende camera dat de projectie op de vinylvloer omtovert tot een touchscreen waarop meerdere kinderen tegelijk interactief, spelend en bewegend kunnen leren.

De ActiveFloor One is het instapmodel en is perfect voor donkere ruimtes waar voornamelijk kleine kinderen (tot 6 jaar) op spelen.

Product specificaties

Lichtopbrengst Projector: 3.200ANSI LUMEN

Minimale plafondhoogte: 225 cm
Optimale plafondhoogte vanaf: 285 cm

Afmetingen Vinylvloer: 320 x 200 cm
Benodigde speelruimte: 520 x 500 cm

De uiteindelijke afmeting van de projectie is afhankelijk van verschillende factoren waaronder: hoogte van de ActiveFloor en het (zon)licht inval op de Vinylvloer.

Geschikt voor

• Kleuteronderwijs

• Kinderdagopvang

• Kinderen onder 6 jaar

• Donkere ruimtes

Product specificaties

Lichtopbrengst Projector: 3.200ANSI LUMEN

Minimale plafondhoogte: 225 cm
Optimale plafondhoogte vanaf: 285 cm

Afmetingen Vinylvloer: 320 x 200 cm
Benodigde speelruimte: 520 x 500 cm

De uiteindelijke afmeting van de projectie is afhankelijk van verschillende factoren waaronder: hoogte van de Active Floor en het (zon)licht inval op de Vinylvloer.

Geschikt voor

• Kleuteronderwijs

• Kinderdagopvang

• Kinderen onder 6 jaar

• Donkere ruimtes

Bekijk onze andere modellen

• Pro 3

PRO3

De ActiveFloor PRO3 is de meest ideale oplossing voor het basisonderwijs en de buitenschoolse opvang. Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar.
  • Pro 3

MAX3

De ActiveFloor MAX3 is het topmodel en de meest ideale oplossing bij voortgezet, middelbaar en hoger onderwijs. Geschikt voor alle leeftijden.
  • MobilMax

Mobile Max

Deze uitvoering is verplaatsbaar en in alle ruimtes inzetbaar. Schuif de Mobile Max voor een tafel en maak van deze ActiveFloor binnen een paar seconden een ActiveTable.

SPORTsWall

De SPORTsWall is de ActiveFloor op de muur en méér! Met eigen unieke sportieve games die een prachtige aanvulling geven op de beweegactiviteiten in de gymles.

SPORTsWall Laser

De SPORTsWall Laser is het grotere broertje van de SportsWall. De sterkere projector zorgt voor een grotere projectie met méér kleuren, méér contrastbereik.

SPORTsWall Gym

De SPORTsWall Gym is de ultieme SportsWall ervaring! De meest overweldigende geluids- en lichtervaring in de gymzaal!

Wie gingen jou al voor?

Marker Scholen